Monday 21 October 2013

MAIXARA MERBAHAYA KERANA....



AWAS BAHAYA MENGGUNAKAN MAIXARA MIRACLE ESSENCE KERANA DI KHUATIRI ANDA AKAN MENJADI SEMAKIN CUN & SLIM DALAM MASA YANG SAMA.

MAIXARA JUGA BERBAHAYA KERANA BOLEH MENYEBABKAN :

--BAJU ANDA SEMAKIN LONGGAR
--SELUAR ANDA SEMAKIN LONGGAR
--PINGGANG ANDA MAKIN KECIL
--PERUT DAH TAK BUNCIT

KELEBIHAN MME (MAIXARA MIRACLE ESSENCE) - SERBUK
~5X lebih baik dari minuman kesihatan biasa
~18 Nutrien dan Mineral semulajadi
~Formulasi bahan semulajadi yang terbukti berkesan
~Membantu mencantikkan luaran tubuh badan
~Membantu meningkatkan kesihatan dalaman
~Membantu meningkatkan tenaga dgn menukarkan lemak kpd tenaga
~Membantu mengurangkan selera makan
~Membantu menggebukan kulit
~Membantu memulihkan masalah kulit
~Membantu proses pencerahan semulajadi
~Membantu membekalkan Nutrien tambahan yg sangat diperlukan tubuh


Sekarang aku nk share pulok pengakuan aku selepas makan maixara ni..aku bru mkn dlm seminggu lebih..serius weh hari pertama aku amek maixara aku xmakan nasi pun..perut rasa kenyang sampai ke petang.. pagi2 sejam sblum breakfast aku amek maixara.pastu breakfast aku mkn roti butterscotch je....tgh hari aku xmakan sebab rasa kenyang lagi.. n then ptg aku mkn kuewteow..tu pun aku mkn sket.. kalo dulu breakfast padahal aku dah melantak 2 pinggan nasi goreng..tengah hari plok dlm kul 12 aku da rs lapo..melantok pulok nasi kuah kari ayam tu yg badan aku skrg macam belon...


Sekarang aku da try MME n aku xrasa lapo pun & rasa mcm nafsu nk mkn nasi tu dah bkurng..kalo xdulu tekak ni rs mcm nk mkn nasi je..pg bahan nasi,tgh hari bhn nasi, malam pun bahan nasi..tu yg gedebab tu..berat drp 52 jadi 58...so skrg aku da kurg mkn nasi..now aku da pcy patutla rmi yg berjya kurus gn maixara..maixara ni dia kurangkan selera makan n bg perut rs kenyang.. yang paling best tiap2 pagi pas breakfast mesti korg rs nk pergi melabur..aku ni dulu ada penyakit susah nk melabur... seminggu skali agaknya baru melabur..kalo xmelabur jenuhla toxic dlm bdn . Aku ni plak jenis jarang makan buah..minum air pun xbanyak..so tu yg jadi sembelit tu. pas makan MME ni Alhamdulillah masalah sembelit tiada lagi..chewah bunyi mcm iklan la pulok...


aku rs smpi sini je aku merapu....nnt klo aku igt aku update pulok entry berat aku selepas sebulan consume maixara miracle essence ni...


So far skrg ni aku x timbg lagi berat aku slps seminggu mkn maixara miracle essence ni...penimbang plak xde ..lagipun aku nk tunggu sebulanla baru aku timbang.dah cukup sebulan boleh la g carefour try timbang guna penimbg dua posen tu..berat asal sblm ni 58.7...mcm berat anak gajah dah aku rasa .tapi aku rs badan mcm ringan je skrg..klo dulu time kije rs mengantuk sokmo..ni skrg alhamdulillah ringan sket badan..bila bdn ringan opkosla aku jadi bertambah rajin...huhuuhu..


ok nak promote skit..sape yang nak order or nak try boleh pm/wassap aku kt 0139087903...aku jual sume produk maixara kecuali maixara qberry..maixara q berry produk baru so stok xsmpi lagi..

Maixara C sential=rm 85 free pos ( sesuai utk hilangkan jerawat n parut jerawat)



Maixara White Essence= rm 120 free pos (sesuai utk hilangkan jerawat ,parut jerawat dan putihkan kulit)



Maixara Miracle Essence =rm140 free pos ( sesuai untuk kurangkan berat  badan dan dlm masa yg sama dia mencantikkan kulit kita supaya cerah berseri dan disukai ramai)







 Jom layan gamabar pengguna maixara yang berjaya turunkan berat badan dorg...





PPPPPPPPPSSSTTT : BERITA TERBARU TADI AKU BARU TIMBANG BERAT AKU DGN PENIMBG YG SAMA...YEAY AKU DA TURUN 2 KG.. SEBELUM NI AKU TIMBG GUNA SCALE TU 58KG...HARI NI AKU TIMBG GUNA SCALE YG SAMA BRT DA TURUN 56 KG...HAIH NI SEMANGAT NI NK CAPAI TARGET.. AKU NK BERAT AKU MAINTAIN 50KG...CHAYOK2 SMG AKU BERJAYA...

jom pm/wassap 0139087903



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...