Tuesday 12 August 2014

Rain (full house) akan comeback dengan drama terbaru My Lovely Girl






Para peminat Rain dan penggemar drama korea ini adalah berita baik untuk anda. Rain akan comeback dengan drama terbaru My Lovely Girl bersama Krystal (fx). Kepada sesiapa yang dah tengok drama The Heirs pasti akan teringat karakter Lee Bo Na yg agak sombong sket , gedix2 sket tapi baik hati yg dilakonkan oleh Krystal. Selain drp dorang be 2, Infinite L dan Hoya pun turut sama berlakon dalam drama ni.



Drama baru SBS ini direncanakan akan menggantikan It's Okay, That's Love lakonan Jo In Sung dan Gong Hyo Jin . Jadi korang semua yg nk tgk cite ni kena tunggu hingga pertengahan September nanti untuk melihat aksi terbaru dari pakwe Kim Tae He ni. Cerita Its Okay Its love ni pun best jgk..lain dari yang lain..


Jom kitta layan sinopsis cite ni

My Lovely Girl mengisahkan tentang seorang lelaki kaya berpangkat CEO yang kehilangan kekasihnya karena sebuah kemalangan dan berakhir jatuh cinta pada adik kekasihnya. Karakter Hyun Wook yang diperanankan oleh Rain ternyata begitu mirip dengan kehidupan Rain yang merupakan pemilik sebuah entertainment,composer, dan juga produser.

Meski hidup dengan segala yang dimiliki, sang CEO masih terlalu emosional dengan kepergian kekasihnya. Ia pun selalu tampil dingin, begitu berbeza dengan apa yang sedang dirasakannya.



untuk latest update pasai cite ni boleh pg sini my lovely girl

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...