Tuesday 23 September 2014

GAMBAR BUDAK MALAYSIA MATI JATUH DI TAMAN TEMA

gambar adelene long sebelum terbunuh akibat tercampak



SYDNEY: Kanak-kanak perempuan warga Malaysia berumur lapan tahun yang terbunuh akibat tercampak daripada permainan berputar taman tema di Royal Adelaide Show, Adelaide, Jumaat lalu, dinamakan sebagai Adelene Leong.

Polis Australia Selatan semalam turut mendedahkan satu gambar Adelene ketika berada di taman tema berkenaan.Menurut polis, ibu kepada kanak-kanak berkenaan menggambarkan anak perempuannya itu sebagai "anak kesayangannya, cantik dan satu-satunya bidadari dalam hatinya".


Laporan ABC semalam berkata, polis Adelaide masih berminat mendengar keterangan daripada mana-mana pihak yang mempunyai maklumat berhubung kemalangan permainan berputar jenis Airmaxx 360 dan setakat ini sudah merakamkan keterangan daripada 40 saksi.


Cif Inspektor Selena Dinning berkata, polis berharap seseorang boleh memberikan petunjuk terbaik mengenai kejadian itu.


"Secara khususnya, kami berminat untuk mendengar daripada sesiapa saja yang mungkin mengambil gambar atau rakaman video kejadian yang membabitkan permainan berputar Airmaxx 360 di Showgrounds, Jumaat lalu," katanya.


"Kami juga berminat untuk mendengar daripada sesiapa saja yang berada di kawasan itu pada masa kejadian atau sesiapa saja yang pernah mengalami perkara pelik ketika menaiki permainan itu, Walaupun maklumat itu sedikit, namun ia mungkin menjadi maklumat penting yang membawa penjelasan terhadap apa yang berlaku," katanya. - ABC


crdt ; Utara News



Iklan 1


Iklan jap .. jom dapatkan jubah safiyya rm 90 free pos rm 95 utk sabah sarawak.. berminat jom pm/wassap/wechat 0139087903 atau fb norhayati ghazali

material : thick sattin + sequin ( not stretchable) (tak jarang)(tebal)(tak panas bile pakai)(takde lining)

size : free size (fit xs to l) 
measurement : 
bahu : 15` 
dada : 35` 
pinggang : 34` 
panjang lengan : 23.5` 
labuh jubah : 57` 
*takde tali d pinggang 
ada butang d bhgian dada (bf frendly) 
Rm90sm rm95ss free pos 












Iklan 2 
nak order bantal felt ikut citarasa design anda sendiri..jom pm/wassap /wechat 0139087903 aataupun boleh pm kt fb bantal felt comel

bantal ni sesuai untuk dijadikan sebagai hadiah hari jadi ataupun hiasan bilik pengantin.. harga RM 60.00 sepasang termasuk postage..














No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...