Saturday 27 September 2014

Fenomena bantal Felt

Assalamulaikum semua...ceh tajuk kat atas macam gempak je kan..padahal xde la gempak mcm mana.. Sejak aku menganggur duk rumah ni xbuat apa2 mcm2 bisnes aku duk pikir nak buat..ada amek tempahan jahit jubahla buat tudung la amek tempahan jahit langsir la n mcm 2 lagi... Aku ni mana boleh duk diam.. Panas punggung kalo duk diam je,.Kalo x run bisnes pun aku duk mengacau mak aku smpi mak aku pun naik bosan. Paling xde pun aku duk mengadap cite korea. Tapi lama2 kelamaan boring plak aku duk mengadap cite korea ni...

Sekarang Alhamdulillah aku da xsempat nk tgk cite korea sbb busy menerima tempahan bantal felt untuk org nak kawen la,, untuk hadiah harijadila untuk bagi org tersayangla dan macam2.. Sekarang aku masih lagi menerima tempahan untuk bantal ni..Sekarang aku duk buat promosi rm60.00 untuk 2 biji bantal termasuk pos.. Color bantal korg boleh pilih sendiri n design pun korg pilih sendiri ataupun korg boleh bg tema apa untuk bantal tu then aku design smpila korg puas hati.. Ok kat bawah ni aku sediakan warna2 bantal yg ada .. Stock limited ye..

Untuk latest update or tempahan korang boleh pg kat fb bantal felt comel ataupun pm/wassap/wechat aku kt 0139087903.


                                                         ok ni warna yang ada ye..


Yang ni bantal2 yang aku da buat







                                       NI testimoni penempah yg rajin aku printscreen


jom rerajin g kt page aku N SEDEKAH LIKE BANTAL FELT COMEL


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...