Friday 9 January 2015

Zizan dan emma dah berbaik semula

Ceh gempak x Tajuk kat atas tu....aku taktau la dorg kapel semula ke tidok tapi sebelum tdo aku godek2 dulu instagram...tetiba tekeluar pic ni.. kira2 dlm pukul 3pg td zizan pos pic ni kat instagram dia.. Drp caption pic tu aku agak mcm dorg da bebaik kot...BTW aku bukanla reporter mcm bang Nara tu so xdptla nk kol zizan nk tny btol ke idok.....apapun klo dorg da bebaik hrp2 dorg cpt kawen..jom doakan yg terbaik utk depa.. kalo kapel balik jom doa spy depa cpt kawen.. hihihi
...



Dahla pasai cite dorg ni.. nak cite lelebih aku x pndi nak mengarang macam bang nara ataupun ohbulan...jom cuci mata gn koleksi bantal couple yg aku da buat.. nak order jom pm aku lelaju.. 01390878903.. korang boleh request nak design mengikut citarasa korang... nak design org kawen ke design happy birthday insyaAllah aku akn buat.. sekarang order xbanyak lagi..sape cepat dia dulu ye.. Harga sepasang rm70.00 include postage.


pm/wassap/wechat/telegram 0139087903

















No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...